maanantai 12. marraskuuta 2012

Historian havinaa...tavallaan

Hello!


Jälleen kerran loputtomaksi kuluneen ajan jälkeen päivitän tännekkin. Tämäkin päivitys on ihan huijari päivitys :) Ajattelin nimittäin laittaa tänne piirrustuksia/maalauksia/koneella piirrettyjä mitkä olen tehnyt sillon kun oli 14-18 vuotias nuubi tässä maailmassa :D Löysin vanhoista tavaroista CD:n mikä oli täynnä näitä. Osa on ihan hauskan näköisiä :D


Minä 16w :D

 Tämä on vesivärityö, minkä olen skannannut photoshoppiin ja muokannut värejä. Tein tämän muistaakseni ystävälleni Suville lohdutukseksi, kun hänen kaksi lemmikkiään lähti taivaaseen. Siinä heitä saattaa matkaan leikkisä lohikäärme.

 Tämän olen piirtänyt lyijykynällä ensin ja skannannut koneelle ja värittänyt photarilla.

Tämän olen muistaakseni tehnyt kokonaan photoshopilla. Työn nimi oli Love Letter

 Ai että tämä on kauhea :DDD Mä olin tästä centauri piirroksesta joskus tosi ylpeä :D Lyijykynällä tehty ensin ja photarilla väritetty....huomatkaa hieno karva :D


 Jälleen skannattu koneelle ja väritetty.


 Tämä on detaali isosta akvarelli työstä mitä en koskaan saanut valmiiksi, siinä oli mustahaltia pariskunta.

 Itse pidin tästä enkeli tytöstä ja tykkään vielläkin...kaverit tän vaan haukku lyttyyn ja kysy et mitkä ihme viikate siivet hänellä on :D höh...kukaan mistään mitään tiiä. tää on hiano :)
 Keiju-tyttö :) vesivärityö :)
 Kettu :) Muistaakseni tää kuuluu mun "kaikilla on joku eläinhahmo" -villitykseen ja silloin tein itsestäni usein ketun. Nykyään tekisin pesukarhun :D

 Tästä en muista mitään...vesivärityö jonka värit on tehty koneella uusiks? ehkä?
 Photarilla ja freehandilla ja coreldravilla tehty...muistaakseni?

 Uuuu...tää on hieno, itseni maalannut kettuna ja olin siihen aikaan ihastunut pojuun jonka piirsin aina koirana :) ...valitettavasti tunne ei ollut varmaan molemminpuolenen :D

 Tässä on silloisen ystäväni Tarja -tiikeri hahmo...ja hänen ihastuksensa kettu hahmo...pojan nimeä en enää muista :D ...voi niitä aikoja :D ....Ja piirrustus taitoja :D

 
No tää nyt ei oo hassumpi kai? Teknisen piirrustuksen harjoitus photarilla.

 
 Bilbo! Varas! :) Vesivärityö mitä on boostattu photarilla :D
 Photari väännelmä, muistan et tää jäi kesken...täs on ihan hyvii juttui mun mielestä
 Pony :D näitä mä piirsin joskus miljoonan, tää on joku hippi-poni :D
 Oho, Rachel oli hieno hahmo, se oli sitä aikaa ku pelasin paljon Need for Speed Undergroundia. Rachelilla oli auto ja kaikkee :D
 Tästä tykkään oikeesti, tein tän kahvimuki printiks, voisin vielki käyttää tätä <3 Hyvä minä 16w!
 Tässä taas Tarja-tiikeri
Tääkään ei oo hullumpi, piirsin ensin lyijykynällä ja photarilla loppuun.

3 kommenttia:

  1. Ihana söpö pikku Jaana 16v <3
    Mulla on muuten edelleen tuo sun taideteos tallessa missä Iida ja Tino ovat matkalla kohti taivasta :') Se oli vuosi 2004 se :)

    VastaaPoista
  2. Ihania ! Sulta kyllä löytyy silmää noihin töihin. =)

    VastaaPoista